ΜΕΝΟΥ
Your Cart

FAQ

Γενικές Ερωτήσεις

  • Τι είδους προϊόντα διαθέτει το Homeone.gr; Το Homeone.gr προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία προϊόντων για το σπίτι και την οικογένεια, όπως χαλιά, λευκά είδη, παιχνίδια και ποδήλατα.
  • Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μαζί σας; Μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μας μέσω τηλεφώνου στο +302102202657, μέσω email στο info@homeone.gr ή μέσω της φόρμας επικοινωνίας στην ιστοσελίδα μας.
  • Ποιο είναι το ωράριο λειτουργίας του καταστήματος; Το κατάστημά μας λειτουργεί διαδικτυακά 24 ώρες το 24ωρο, 7 ημέρες την εβδομάδα. Για τηλεφωνικές επικοινωνίες, μπορείτε να μας βρείτε Δευτέρα-Παρασκευή 9:00-20:00, Σάββατο 9:30-14:00 και Κυριακή είμαστε κλειστά.
  • Πώς μπορώ να δημιουργήσω λογαριασμό; Η δημιουργία λογαριασμού είναι απλή και γρήγορη. Κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας, θα έχετε τη δυνατότητα να δημιουργήσετε έναν προσωπικό λογαριασμό.
  • Είναι ασφαλής η αγορά από το Homeone.gr; Ναι, η αγορά από το Homeone.gr είναι απολύτως ασφαλής. Χρησιμοποιούμε σύγχρονα συστήματα κρυπτογράφησης για την προστασία των προσωπικών σας δεδομένων και των πληροφοριών της πιστωτικής σας κάρτας.

Παραγγελίες

  • Πώς μπορώ να πραγματοποιήσω μια παραγγελία; Μπορείτε να πραγματοποιήσετε μια παραγγελία εύκολα και γρήγορα μέσα από την ιστοσελίδα μας, προσθέτοντας τα επιθυμητά προϊόντα στο καλάθι σας και ολοκληρώνοντας τη διαδικασία πληρωμής.
  • Ποιοι είναι οι διαθέσιμοι τρόποι πληρωμής; Δεχόμαστε πληρωμές με πιστωτική κάρτα, PayPal, τραπεζική κατάθεση και αντικαταβολή.
  • Πόσο κοστίζουν τα μεταφορικά; Το κόστος των μεταφορικών εξαρτάται από το βάρος και τον όγκο της παραγγελίας σας, καθώς και από τον προορισμό. Μπορείτε να δείτε το ακριβές κόστος των μεταφορικών κατά τη διαδικασία ολοκλήρωσης της παραγγελίας σας.
  • Πόσος είναι ο χρόνος παράδοσης; Ο χρόνος παράδοσης εξαρτάται από τη διαθεσιμότητα του προϊόντος και τον τρόπο αποστολής που θα επιλέξετε. Κατά μέσο όρο, οι παραγγελίες παραδίδονται εντός 2-5 εργάσιμων ημερών.
  • Μπορώ να ακυρώσω μια παραγγελία; Ναι, μπορείτε να ακυρώσετε μια παραγγελία εφόσον αυτή δεν έχει αποσταλεί ακόμα. Επικοινωνήστε μαζί μας το συντομότερο δυνατόν για να αιτηθείτε την ακύρωση της παραγγελίας σας.

Επιστροφές

  • Πώς μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν; Για να επιστρέψετε ένα προϊόν, πρέπει να επικοινωνήσετε μαζί μας εντός 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας. Το προϊόν πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση, αχρησιμοποίητο και στην αρχική του συσκευασία.
  • Ποια είναι η διαδικασία επιστροφής; Για να ξεκινήσετε τη διαδικασία επιστροφής, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο info@homeone.gr. Θα σας στείλουμε έναν αριθμό επιστροφής (RMA) και οδηγίες για την επιστροφή του προϊόντος.