ΜΕΝΟΥ
Your Cart

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ

Στην επιχείρηση μας θέλουμε να είστε πάντα χαρούμενοι για τις αγορές σας από το e-shop μας και ακολουθούμε μια ευέλικτη πολιτική επιστροφών, σύμφωνα πάντα με την υπάρχουσα νομοθεσία αλλά και τους όρους των εταιρειών/κατασκευαστών των προϊόντων που εμπορευόμαστε. Είτε παραλάβατε κάποιο ελαττωματικό προϊόν, είτε έγινε κάποιο λάθος στην παραγγελία σας είτε δεν σας ικανοποιεί η αγορά που κάνατε, μπορείτε να ζητήσετε την αντικατάστασή του ή την επιστροφή των χρημάτων που διαθέσατε, αρκεί να πληρούνται τα παρακάτω:

Όροι επιστροφής

1.  Επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν δεκτές μέσα σε χρονικό διάστημα 14 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
2.  Το προϊόν πρέπει να έχει αγοραστεί αποκλειστικά από το HomeOne.
Στην περίπτωση που οι κουρτίνες, τα χαλιά ή οι διάδρομοι κόβονται στις επιθυμητές διαστάσεις του πελάτη δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές και οι αλλαγές στα συγκεκριμένα προϊόντα.
3.  Σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να γίνει δεκτό προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση. Αυτό σημαίνει ότι το προϊόν πρέπει:

α. Να μην έχει πλυθεί
β. Να μην έχει χρησιμοποιηθεί με οποιονδήποτε τρόπο
γ. Να έχει όλα τα ταμπελάκια του και
δ. να μην έχει καταστραφεί η συσκευασία του.

4.  Το ελαττωματικό προϊόν αντικαθίσταται μόνο με το ίδιο προϊόν.

5. Για λόγους υγιεινής δεν γίνονται δεκτές επιστροφές σε:

– μαξιλάρια (εφόσον έχει ανοιχθεί η συσκευασία τους)
– βρεφικά είδη όπως μπιμπερό, πιπίλες, θηλές, μασητικά και είδη οδοντοφυΐας
– καπάκια τουαλέτας.

6. Στην περίπτωση που οι κουρτίνες, τα χαλιά ή οι διάδρομοι κόβονται στις επιθυμητές διαστάσεις του πελάτη δε γίνονται δεκτές οι επιστροφές και οι αλλαγές στα συγκεκριμένα προϊόντα.

Διαδικασία επιστροφής

Α. Σε περίπτωση επιστροφής λόγω ελαττωματικού προϊόντος ή λόγω λάθους στην παραγγελία σας (αν για παράδειγμα παραλάβατε άλλο προϊόν από αυτό που παραγγείλατε) για να ολοκληρωθεί η επιστροφή του είδους και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής στο email info@homeone.gr
2. Σε περίπτωση ελαττωματικού προϊόντος είναι απαραίτητο να μας στείλετε φωτογραφία του είδους ώστε να έχουμε καλύτερη εικόνα στην επικοινωνία μας μαζί σας και να επιβεβαιώσουμε με την κατασκευάστρια εταιρεία την αποδοχή της επιστροφής.
3. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
4. Σε περίπτωση που το προϊόν έχει κάποιο ελάττωμα ή έχει γίνει λάθος στην παραγγελία σας, στέλνετε το δέμα με Speedex Courier, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών , και τα μεταφορικά έξοδα βαραίνουν το HomeOne.

Β. Σε περίπτωση που θέλετε να επιστρέψετε ένα προϊόν επειδή αλλάξατε γνώμη, και εφόσον πληρούνται οι όροι που προαναφέρθηκαν, μπορείτε να επιλέξετε οποιαδήποτε μεταφορική εταιρεία επιθυμείτε, δεδομένου ότι τα έξοδα μεταφοράς σε αυτή την περίπτωση επιβαρύνουν τον πελάτη και όχι το HomeOne.

Και σε αυτή την περίπτωση ισχύουν τα ακόλουθα βήματα:
1. Επικοινωνείτε μαζί μας για να διευκρινίσουμε τις λεπτομέρειες της επιστροφής.
2. Συσκευάζετε το προϊόν ώστε να είναι προστατευμένο κατά την αποστολή.
3. Αποστέλλετε το προϊόν με τη μεταφορική εταιρεία που θα επιλέξετε, υπόψιν Τμήματος Επιστροφών.

**Η διαδικασία της επιστροφής έχει μέσο χρόνο διάρκειας 5 εργάσιμες ημέρες από την παραλαβή της επιστροφής.
Για περισσότερες πληροφορίες καλέστε στο 2102202657

Η επιστροφή χρημάτων πραγματοποιείται μέσω της συνεργαζόμενης τράπεζας ΠΕΙΡΑΙΩΣ, εντός 14 εργάσιμων ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της επιστροφής. Τα έξοδα εμβάσματος σε άλλη τράπεζα  επιβαρύνουν αποκλειστικά τον καταναλωτή.

Σε περίπτωση που θέλετε να ασκήσετε το δικαίωμα υπαναχώρησης του καταναλωτή, βρείτε περισσότερα εδώ

Σύμφωνα με την Οδηγία 2013/11/ΕΚ, η οποία ενσωματώθηκε στην Ελλάδα με την ΚΥΑ 70330/2015, προβλέπεται πλέον και η δυνατότητα ηλεκτρονικής επίλυσης καταναλωτικών διαφορών με τη διαδικασία Εναλλακτικής Επίλυσης Διαφορών (ΕΕΔ – Alternative Dispute Resolution) στο σύνολο της Ευρωπαϊκής Ένωσης. Εάν ο πελάτης έχει την ιδιότητα του καταναλωτή (δηλ. φυσικό πρόσωπο που ενεργεί εκτός επαγγελματικής ιδιότητας) και έχει οποιοδήποτε πρόβλημα με αγορά που πραγματοποίησε από την Ιστοσελίδα μας μπορεί να κινήσει την διαδικασία ΕΕΔ δια μέσου της ενιαίας πανενωσιακής πλατφόρμας για την ηλεκτρονική επίλυση διαφορών (πλατφόρμα ΗΕΔ) διαθέσιμη στο https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage

 

Περιορισμοί επιστροφών

Για αγορές με τιμολόγιο δε δίνεται η δυνατότητα ακύρωσης της παραγγελίας. Σύμφωνα με τη νομοθεσία (ν. 2251/1994 ‘Προστασία των Καταναλωτών’), οποιαδήποτε αγορά συνοδεύεται από τιμολόγιο εξαιρείται από το δικαίωμα υπαναχώρησης από την εξ αποστάσεως σύμβαση, στην οποία συμπεριλαμβάνεται και η ακύρωση της παραγγελίας. Η ακύρωση της αποστολής δεν μπορεί να αναιρεθεί. Αν ακύρωσες την παραγγελία σου κατά λάθος, θα πρέπει να την καταχωρήσεις εκ νέου.